4 komentarze

  • Szymon Zduńczyk

    Low Key – niski klucz. Zdjęcie z przewagą ciemnych tonów. High Key wysoki klucz. Zdjęcie z przewagą jasnych tonów.

  • Mirosław Jabłoński Zakopane

    Witam to co przesłuchałem to zapewne chodzi aby na zdjęciach nie było chaosu a aby skadrować konkretnie co według tych kl ocków niepotrzebne kadry usuwać tak ja zrozumiałem ja staram się skon centrować
    to co mnie bardzo interesuje a nie robię jak leci muszę się skupić i co mam zrobić dzięki za naukę i spostrzeżenia foto i pozdrawiam i życzę pojętnych uczni Mirosław Zakopane

  • marcin

    Tutaj mamy taką sytuację, że po tej części tego budynku….

    Panie Szymonie, zamieszcza Pan bardzo fajne materiały, jednak stanowczo zachęcam do włożenia większego wysiłku w kwestie mówione, które odgrywają kluczową rolę w odbiorze wszelkich materiałów edukacyjnych i niepotrzebnie psują efekt końcowy.

    A przecież można było powiedzieć „popatrzmy teraz na urokliwy gdański hotel stojący za moimi plecami. Jest wczesne popołudnie. Wiosenne, niskie słońce mocno oświetla fragment elewacji po lewej stronie narożnika, podczas gdy część prawa skrywa się w cieniu”. Czyż nie brzmi to lepiej?

    Pozdrawiam serdecznie i dalszej, owocnej pracy życzę.
    Marcin

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.